Cesta na 2.XJ Sraz
Napsal: 20.09.2005-12:05
Zdravím všechny,
při cestě na XJ sraz jsem v Opavě na Krnovské ulici pomalu (jsem celkem opatrný jezdec) předjížděl kolonu stojících plechovek. Mezerou mezi stojícími auy se mi vynořil bok celého favorita - okamžik... Stačil jsem se akorát natlačit na pravou stranu, takže jsem trefil zadek a bok
té posrané plechovky, ale salto jsem už dokončil ve vzniklé mezeře na asfalt. Měl jsem na sobě ruksak s nemoky, takže veškerou energii dopadu jsem schytal na konec zad a začátek prdele. Ihned jsem se postavil, ale bolest pekelná. V autě, před kterým jsem dokončil svůj akrobatický výkon byli výborní lidé. Paní mi doporučila zaujmout horizontální polohu, pro případ štíplého obratle, ať si nepřeruším míchu a vůbec byli s manželem super. Idiot (tak k 60-ti rokům) z favoše nasraně stál opodál. |Děkuji i Ivošovi s Fazerem, který na místě zastavil, a snažil se mi vyřešit odvoz motky do Ostravy. Naštěstí je páteř O.K., ale stejně jsem nebyl schopen pohybu do té míry, že jsem první dny čůral pouze do bažanta. V pondělí mě přišel navštívit viník nehody. Povídal, že se radil s advokátem (který ho evidentně přiměl, aby zjistil co se mnou je) a že by se chtěl nějak (nic konkrétního neřekl) dohodnout.
Na motku jsem se cestou z nemocnice byl podívat na vrakáči, a vypadá poměrně dobře : poškrábaná levá vidle, ohnutá nevypadá
levý padák zachytil hodně energie - je vlačený
cca2cm za víko motoru, víko je tím pádem taky trochu
poškrábané
kapota poškrábaná z obou stran, různě opadaný lak
plast mezi budíky a kapotou prasklý na obou stranách
promáčký a poškrábaný pravý lauf
(asi jsem se otřel i o auto výše popsaných sympatáků)
kosmetická škrábance na nádrži
Protokol o nehodě zatím nemám, policajt slíbil návštěvu v nemocnici,
ale nějak mu to zřejmě nevyšlo.
Pokud máte někdo zkušenosti s řešením následků nehody, uvítám dobré rady. Např. - motka je z roku 96 - musí jít do značkového servisu?
V případě, že do značkového servisu půjde - nebude mi pojišťovna i z titulu zákoného pojištění účtovat rozdíl mezi novými náhradními díly a amortizací jako zhodnocení vozidla? atd.
při cestě na XJ sraz jsem v Opavě na Krnovské ulici pomalu (jsem celkem opatrný jezdec) předjížděl kolonu stojících plechovek. Mezerou mezi stojícími auy se mi vynořil bok celého favorita - okamžik... Stačil jsem se akorát natlačit na pravou stranu, takže jsem trefil zadek a bok
té posrané plechovky, ale salto jsem už dokončil ve vzniklé mezeře na asfalt. Měl jsem na sobě ruksak s nemoky, takže veškerou energii dopadu jsem schytal na konec zad a začátek prdele. Ihned jsem se postavil, ale bolest pekelná. V autě, před kterým jsem dokončil svůj akrobatický výkon byli výborní lidé. Paní mi doporučila zaujmout horizontální polohu, pro případ štíplého obratle, ať si nepřeruším míchu a vůbec byli s manželem super. Idiot (tak k 60-ti rokům) z favoše nasraně stál opodál. |Děkuji i Ivošovi s Fazerem, který na místě zastavil, a snažil se mi vyřešit odvoz motky do Ostravy. Naštěstí je páteř O.K., ale stejně jsem nebyl schopen pohybu do té míry, že jsem první dny čůral pouze do bažanta. V pondělí mě přišel navštívit viník nehody. Povídal, že se radil s advokátem (který ho evidentně přiměl, aby zjistil co se mnou je) a že by se chtěl nějak (nic konkrétního neřekl) dohodnout.
Na motku jsem se cestou z nemocnice byl podívat na vrakáči, a vypadá poměrně dobře : poškrábaná levá vidle, ohnutá nevypadá
levý padák zachytil hodně energie - je vlačený
cca2cm za víko motoru, víko je tím pádem taky trochu
poškrábané
kapota poškrábaná z obou stran, různě opadaný lak
plast mezi budíky a kapotou prasklý na obou stranách
promáčký a poškrábaný pravý lauf
(asi jsem se otřel i o auto výše popsaných sympatáků)
kosmetická škrábance na nádrži
Protokol o nehodě zatím nemám, policajt slíbil návštěvu v nemocnici,
ale nějak mu to zřejmě nevyšlo.
Pokud máte někdo zkušenosti s řešením následků nehody, uvítám dobré rady. Např. - motka je z roku 96 - musí jít do značkového servisu?
V případě, že do značkového servisu půjde - nebude mi pojišťovna i z titulu zákoného pojištění účtovat rozdíl mezi novými náhradními díly a amortizací jako zhodnocení vozidla? atd.