Muj prvni pad v me druhe motosezone behem vikendove cesty PHA - BRNO - UH - TRENCIN - HARMANEC - POPRAD - SPISK. N.VES a zpatky. Pri navratu zpet a po ujeti cca 1000 km jsem si uz tak nejak nepripoustel to, ze by mohlo k necemu dojit. Krasna krajina, rozkvetajici se louky a zasnezene stity Tater. Proste krasa a romantika. Stejnym zpusobem jsem si chtel uzit i posledni prejezd prez horsky masiv Strurovec, resp. z Harmance do Harmance

. Kdo nevi tak je to cca 40 zatatek na useku 15 km s nehoraznym stoupani a klesanim. Proste trasa pro XJcko jako delana. Nektere zatacky jsou hodne rychle a otevrene a nektere zase pekne hodne utahle. A nekde jejich kombinace a prave tam jsem precenil svoje zkusenosti a odhad. Pri sjezdu z hrebenu predemnou trojita zatacka prava rychla, leva rychla a pak zase prava, ale ta uz mela byt pomalejsi. Zacal jsem to klopit moc pozde a vjel jsem tak pul metru do protismeru. V tom vyjelo auto a muj reflex naklopit to jeste vic nezafungoval. Zafungoval ovsem reflex "brzda" a ja vedel ze k tomu dojit musi a ze neni sance osud zvratit. Nasledoval naraz do leveho zadniho narazniku a blatniku auta, kolenem jsem mu to pekne pomuchlal a sliderem na bote urazil kus elektronu. Po narazu nasledoval pad ovsem na pravy bok a nejaky cca 8 metrovy skluz. Zustal jsem pod motkou. Telo v soku a zaplave adrenalinu si zacalo uvedomovat samo sebe. Pomalu zjistuju zraneni. Hlava dobry hejbu, leva ruka OK, prava taky, pater neni problem zadna bolest, leva noha hejbu s ni, prava hoha dobry. Vysoukavam se z pod motky a koukam okolo. Auto stavi vybiha ridic a jeho pritelkyne. Chvilku lezim na silnici a zjistuju co me boli, je to divny, nic moc me neboli... Tak asi po 3 minutach vstavam sundvavam helmu a bundu, paterak... zjistuju stav moto. Lezi tam, vypada mrtve a okolo vylitej benzin. Vypinam moto. V tom prijizdi kamaradi, jelo nas celkem pet, volaji se policajti a zachranka. Vsichni jsme stastni a revidujeme skody. Postavime motku a koukam. Vypada docela dobre, urvana prava stupacka, ohnuta packa brzdy, poskrabanej vejfuk, odreny ram budiku a ramecek svetla, skrablej podsedlovej plast a dalsi esteticky zalezitosti. Zkousime nastartovat, skytne a nic... revidujeme co muze byt poniceny ale nic nenalezame, zkousime to znova... zkousime prez sitic, skyt a nastartovala, minutku nedrzela otacky a pak se uklidnila a predla si svym obvyklim zpusobem. Prijizdi sanitka chteji me odvez to nemocnice, tak nejak jim naznacuju ze to treba nemusi byt nutny. Kontrolujou vsechno co se da a zdam se jim docela v poradku. Tak me alespon odvazeji 5 km k nejblizsi benzine, kde jim podepisuju reverz. Dvouhodinove cekani na slovensky dopravaky, a jeste delsi prezkoumavani mista nehody me zacina bolet cely telo, obe kolena, oba narty, trosku krk tak pokuta 2000 SK je pro me vysvobozeni a tudiz konec nekonecne procedury cekani. Zacina se stmivat a my mame pred sebou jeste cca 350 km do Brna. Je to jenom na me zda vyrazime nebo zustaneme do rana. Vyrazime na nocni spanilou jizdou a po 4,5 hodinach dorazime domu. To uz me boli vsechno co se da, znovu revidujeme co se vsechno za vikend udalo a rikame si ze to byl ten pravy motovylet. Nekolik zabloudeni, dvakrat dosel benzin a jedna nehoda... Po ctyrech nodinach spanku nasedam a jedu trasu Brno - Praha rovnou do prace.
A ponauceni? Nevim, je jich tolik ze by to vydalo jeste na stejny mnozstvi textu a to uz by bylo jeste vice nudnejsi nez to je ted

.
Preju vsem hodne kilaku bez nehod...