kam v zatačce s váhou

Fórum o různých stylech jízdy a technice průjezdu zatáčkou, zácpou, nebezpečnou situací, atd..

kam v zatačce s váhou

Příspěvekod kubik1 » 14.06.2007-23:18

asi sem zakuklenej endurař ,ale v zatacce mam lepší pocit kdyz si motorku naklonim pod sebe a vahou tela pomaham chudinkam gumam drzet se asfaltu... nejsem zadnej strelec upozornuju predem.
proč se takhle nejezdí kucí poučte me :roll:
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod Mira XJ » 15.06.2007-07:10

Jestli jsem to dobře pochopil,tak ty nakloníš motorku směrem do zatáčky,ale ty jakoby zůstáváš rovně?

Takhle jde jezdit jen do určité rychlosti. Zkus si při průjezdu zatáčkou nakreslit působení sil vektorově a hned ti bude jasný kam působí výslednice těchto sil. Při průjezdu zatáčkou větší rychlostí se snaží motorka jet směrem po tečně ven + "odstředivá síla".(kolmo k té tečně) Čím více přeneseš váhu (těžiště) směrem do zatáčky ,tím na tom budeš líp a navíc právě v tomto případě je přítlak na pneumatiky větší.

Enduráckej styl,kdy jsi jakoby rovně a hejbeš jen s motorkou jde pouze opravdu při menších rychlostech. Ve městě a tak - jsi obratnější. Ale rozhodně pneumatikám takto nepomáháš. :D Pneumatika ti uklouzne pokud má malé zatížení nebo je studená.
To mám z toho života jakej vedu, to mám z toho s kým se tahám!
Mira XJ
XJ štamgast
 
Příspěvky: 679
Images: 0
Registrován: 06.06.2005-12:53
Bydliště: Pohořelice

preneseni vahy dozadu

Příspěvekod Anonymous » 18.06.2007-09:11

Ahojte,

zni to mozna podivne, ale mne hodne pomaha, pri ostrejsi naklonu jakoby vytlacit svuj cteny zadek dozadu :lol: :lol: :lol: ... pomaha mi to v naklonu ... a samozrejme jeste kontra ... :wink:
Anonymous
 

Příspěvekod kubik1 » 18.06.2007-14:23

mas pravdu,sem si to v predstavil a pusobil bych na pneu mensi silou nez kdyz se budu klopit s moto.. :)

mimochodem ted sem v patek jel do vrchlabi a kolonou za jicinem sem dojel nejspis 4 baworaky (ze zadu sem to moc nepoznal,melo to kardan a bylo to moderni,valce do V sem nevidel..) v tý kolone se jim proplejtalo daleko hůř nez mne preci jen meli kfry a plne obsazeny mašiny a taky ten boxér...ale kdyz sme se vymotali tesil sem se jak se s nima pekne projedu :smt112 jenze oni mi upne piánko zmizeli za obzorem ani sem nemrk :cry: sem si myslel ze XJ900+jedna osoba bude aspon=baworakovi+2osoby a 3 kufry :smt088 ááách jo

je nějakej rozdíl ve výkonu staryho XJ900 a novyho diversiona XJ900? myslím tím pružnost,ochotu vytáčení atd
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4

Příspěvekod OTIS » 18.06.2007-15:19

Stará má myslím necelých 100k, nová 90k. Ale otázka, kolik ta tvoje toho už pamatuje...

A rukama by to nemohlo být :?:
Uživatelský avatar
OTIS
XJ veterán
 
Příspěvky: 3033
Images: 1863
Registrován: 02.06.2005-19:24
Bydliště: Brno
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 600N
Rok výroby XJ: 2001

Příspěvekod kubik1 » 19.06.2007-05:16

rukama by to bejt mohlo samozřejme :wink: ale nakopal sem to tam a vykroutil si zapestí jenže to proste nastacilo...

projízdel ji kémoš co ma uplne tu samou,rok ,barvu a řikal ze ta moje ma vostrejsi nastup jinak stejny-nevim samo v jakym stavu je mame oba
XJ 900F rok 1991 4BB
kubik1
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 126
Images: 16
Registrován: 24.05.2006-06:06
Bydliště: Praha 4


Zpět na Technika jízdy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron