ADVENTURE BALKÁN 2013
Jak vlastně ani nebyla
Výjezd: 14.6.2013
Návrat: 14.6.2013
Náklady: tedy v tomto případě škody, se blíží částce 60 000 Kč.
Za podpory firem : Premio pneuservis Lukáš Kazda Klenovice, K. Moto Josef Šnobl Neplachov, Motoshop Tábor Milan Stuparič a klub Motosport Chýnov.
Měl to být pěkný cestopis z cest po Balkánu se spoustou fotek, bohužel osud tomu chtěl jinak.
Po půlročním plánování a haldě příprav veškerého vybavení osádky i motocyklu startujeme přesně podle plánu v 06.30 z Radenína směr hranice s Rakouskem a cílem dne minimálně Ptuj, či dál Sarajevo, Banja Luka, podle toho jak to bude „odsejpat“.
Počasí akorát na cestu, provoz slabá jednička a za Kaplicí to přišlo!
Varan si spokojeně brumlá, přede mnou rovný, přehledný cca kilometr úsek. Kouknu k benzínce na levé straně silnice, nic tam nenajíždí, nevyjíždí, odtud nebezpečí nehrozí. Cyklista a podobná havěť nikde. Mrknu na palubní počítač, cajk, Honda a pak se trochu přizvednu abych zkontroloval v pravém zpětném, jestli mám vzadu na bočáku všechno, co jsem tam ráno přikurtoval. Tady se asi stala ta chybička, bo jsem se připravil o levou periférku.
Kouknu dopředu a tam sprintuje srna. Jezdím na motkách skoro 36 let, dost sezón mám v sedle motokrosové motorky, naučil jsem se reagovat celkem slušně a tohle prostě vyhodnotíte za pikosekundu, že doleva pecka, doprava pecka a praxe třeba sto let je tu k hov..
Ono taky mávat s tankem okolo 500 kilo není žádná sranda, fakt prostě nešlo nic dělat. Jezdím ze zvyku s prstama na páčkách, tak za ně už jen v instinktu beru. Kvíkne to, mrda a už moje milované, manželka i motorka letí po silnici.
Nejsem bačkora, nevnímám bolest, honem na nohy a k ženě. No jak tam ležela na zádech přes středovou čáru a nehýbala se, tak ve mně pěkně hrklo.
Naštěstí záhy přichází k sobě a stěžuje si na bolest pravé nohy. Nebudu Vám dál popisovat, je to hnus zážitek. 155 pak 158, standart, na krizovou musíte být připraveni!
Má ta krátká dovča ale dobrý konec. Batůžek tu capká o berličkách s výronem kotníku a bude fajn. Já tam nechal kus lokte a kůže za zad, to je prd. Jo, motka tam toho nechala víc ale to se taky spraví.
Postřehy: Cordura 500 není 600 a je to sakra znát. Já lehkou enduro bundu(je K.O.) se spoustou větrání (jede se na jih) ale bez chráničů, proto ten loket, žena bunda od Psí Hubík, sice je na odpis ale ani škrábaneček!
Kalhoty u obou šestistovka, maj to oboje za sebou ale podržely nás.
Ocelový rám Givi, supr!
Al kufry taky, sice jeden může asi za ten kotník a je skrz něj vidět ale zadku motky nic není.
Investice do přileb se také vyplatila, glóbus a hlavička v pořádku.
Nemáte havarijní??? Máte smůlu! Máte Exlusiv cestovní pro celou Evropu? No jo ale platí až když vyjedete za hranice!?!? O tom se bude ještě jednat, dám vědět. Jsem myslel, že jsme v Evropě, asi ne.
Srna ničí není když je pachatel dopravní nehody a zaviní škodu. Když jí porazíte a sežerete, tak už něčí je a budete cálovat, bo jste pytlák a že to má za to zdemolování předku Vaší ochcávky nikoho nezajímá.
Mimochodem jsem jí nárazem přerazil na dva kusy!
Píšu to jako MEMENTO co vše se může stát komukoliv z nás !!!
Jsem starej pes co s tím naposled plesknul v roce 1984 , počítal jsem na motorkách do půl milionu najetých kilometrů, pak jsem přestal. Zkušeností habaděj a ejhle i mistr tesař……..
Říká se, že vteřina může vše změnit, je to pravda, myslete na to !!!
Tak jen šťastné návraty!!!
No a ten cestopis bude příští rok, já to nevzdám!
P.S. foto mizerné kvality z mobilu a nebudu tady machrovat, ruka se třásla.
Míša # 302
Pár fotek na stránkách motosportchynov po zveřejnění "reportu" s sekci galerie.

fuj tajksl, to je pech, hlavně, že jste celí oby dvaja, sem si vzpoměl na mou sobotní palbu a ... asi - zpomalím. Přeji brzké uzdravení výronu a vyřešení oprav a podobně. 
