Teče benzín

Teče benzín

Příspěvekod Mira » 11.01.2010-19:43

Zdravím všechny

mám takovej problém teď po delší době jsem nastartoval své XJčko a nestačil jsem se divit začal mi docela velkým proudem téct benzín s přepadových hadiček myslel jsem že je to s karburátoru ale teklo to jenom s jedné. Byla to ta co vede do boxu jak je vzduchovej filtr. Když jsem to rozdělal byl filtr až do půlky nasáklej benzinem. nastartoval jsem to znovu a tou dírou co se saje asi vzduch to tam chrstalo benzín nevíte čím by to mohlo být nebo jak to opravit??? :( :( :( :(
Uživatelský avatar
Mira
 
Příspěvky: 45
Images: 11
Registrován: 08.08.2007-19:37
Bydliště: Luková u Přerova

Příspěvekod Jiri BN » 11.01.2010-20:56

Nejspíš ti zůstal vyset jeden plovák. Skus poklepat na plovákový komory pokud to nepomůže vyndej karbce a rozeber plovákovou komoru. Který karburátor to je by měko jít poznat, že ze začátku bude studenější výfukový koleno jak se bude válec ulívat.
Jiri BN
XJ štamgast
 
Příspěvky: 318
Images: 10
Registrován: 03.03.2006-21:29
Bydliště: Mstětice

Re: Teče benzín

Příspěvekod Michal » 18.11.2012-17:07

První problém s XJ 900 :D
Dneska jsem Máňu vytlačil před garage, že jí nakopnu estli je vše O.K. a ejhle. Motka na druhý pokus naskočila, po chvilce trochu stáhnu sytič a cítím benoš. Kouknu pod moto a tam louže jak prase! Po 50 dnech stání je mi to divné, lehnu pod to, že bude viset jeden ventilek na nějakém karbci a ono to tam odkapává pěkným kvapíkem za všech karburátorů. Jsem z toho fakt unešenej, že to budu muset rozborkovat :(
Moto bylo na seřízení karburátorů a pak najeto jen 20 Km, že by servismen něco posral?
Kdyby kapal jeden tak se mi to divný nezdá ale teče to tam jak našim hasičům ty stoletý hadice.
Stalo se to ještě někomu ??? Podobná zkušenost???
Jasně, že to rozeberu ale teď jsem přišel nasranej z garáže. Zkoušel jsem jen : "abrakadabra ať to neteče" a nepomohlo to !!! :)
Michal
XJ štamgast
 
Příspěvky: 319
Images: 10
Registrován: 05.05.2011-10:59
Bydliště: Radenín
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XL
Rok výroby XJ: 2006

Re: Teče benzín

Příspěvekod Jarek » 19.11.2012-07:29

Mám podobnou zkušenost s 900 N 1986,
začal kapat benzín, tak jsem zrepasoval jehlové ventily v karbecu a ono to teklo dál. Další krok byl repase palivového kohoutu. Furt to teče. Od té doby jsem na to neměl čas, ale trochu mě zaráží funkce tří hadiček co vedou přímo z palivového kanálu. Na jedné fotce na XJ4EVER jsou vidět že vedou nahoru - já je mám dolů protože se tváří jako nějaká součást přepadu. Třeba je problém jen v tomhle, hadičky jsou odvzdušnění a když jdou dolů tak jsou pod úrovní hladiny.
Motorky jsou život. Všechno, co se děje předtím nebo potom, je jen čekání.
Uživatelský avatar
Jarek
občasný přispěvatel
 
Příspěvky: 100
Images: 8
Registrován: 16.11.2006-18:53
Bydliště: Ostopovice
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: XJ 900 N
Rok výroby XJ: 1986

Re: Teče benzín

Příspěvekod wenka » 17.12.2012-16:02

Po opravě nádrže,kdy byly karburátory prázdné jsem se dostal ke smontování do původního stavu a ejhle.Nalil jsem do nádržem benín a Ono to teče . Pod motorkou při startování louže benzínu. To mi vyloučilo chybu kohoutku.Teče to po kabelu k ovládání škrtící klapky/snad/.Zkoušel jsem klepat na karburátory ale asi málo.Startoval jsem až do vybití baterie. I podíval jsem se na toto fórum a musím Vám poděkovat. Sundána nádrž,filtrbox a poklepáno dřevěnou palicí na karburátory. Ve filtrboxu nebyl benzín.Opraveno :lol: . Kdyby šlo vše tak lehce. Ihned jsem nabil baterii a startoval abych zjistil zda to poteče. Již dva dny ani kapka. Výborné
wenka
 
Příspěvky: 15
Registrován: 09.07.2011-11:44
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: 600 S diversion
Rok výroby XJ: 2000

Re: Teče benzín

Příspěvekod Michal » 09.01.2013-16:47

Tak já jsem na tom trochu hůř. Využil jsem dnes výhody nezaměstnaného (výpověď pod stromeček :evil: ) a vyrazil na karburátory. Vysápl jsem je ven, rozebral a...... nic! Nikde bordel, jehly cajk, sedla taky, jsem z toho dvanácterák :roll: No přetěsním a uvidíme :cry: Propátráním jsem ceny ND. Ten pojebanej "O" kroužek sedla ventilu se samo nedělá, pouze celá ventilová sada se slevou u Kabourka v Písku cca 50 éček. Takže se to pokusím vyšašit v Technická guma Lišov Těsnění plov. komory mi nechá za 250 našich, x4 a jsem tam za litr au!
No a když se mi vrátila moje drahá polovice, tak hned zjistila, že jsem nezavřel do dílničky a libá vůně benzínu se nám line celou chalupou :D Škoda, že jsem si ten jekot nenahrál :D Doufám, že ty prupovídky o bezdomovcích nemyslela vážně :D
Kurňa svezl bych se, taky máte absťák???
Michal
XJ štamgast
 
Příspěvky: 319
Images: 10
Registrován: 05.05.2011-10:59
Bydliště: Radenín
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XL
Rok výroby XJ: 2006

Re: Teče benzín

Příspěvekod jirka4137 » 09.01.2013-20:20

Tak za těsnění plovákovky bych nedal ani korunu ale vystřihl ho ze spejšl papíru který koupíš v každých auto dílech a kroužek kolem sedla ventilu mi 4x daroval kamoš auto mechoš.Bral ho ze sady kroužků typizovaných běžných rozměrů.Taky můžeš LEHCE!změnit výšku plovákovky(aby dřív zavírala) ale pak změřit výšku hladiny na obrácených karbcích !To ber jako poslední možnost.Možná máš v háji jehlu ta se dá koupit za 122 korun českých na motocomponents.Já 4 doma mám použité ale dobré.Než tam tu lambádu namontíš zpátky hodˇ nádrž na židličku :lol: karbce pod ni napoj napřímo a zjistíš jestli to pořád teče.Napiš co a jak.Nevím ale jaké máš XJ.
Jinak už chodím a okousávám nudou zdi jak bych jezdil. :smt006
Naposledy upravil jirka4137 dne 09.01.2013-21:44, celkově upraveno 1
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000

Re: Teče benzín

Příspěvekod jirka4137 » 09.01.2013-21:40

For Wenka.Já jsem měl vždycky ve filtrboxu-aerboxu vzduchvý filtr o benzínu v něm zatím nic nevím ale nechám se poučit.Ještě mi prosímtě prozradˇ jak se ta sranda sundává.Zatím jsem slyšel jenom od kluka co xj rozdělával že to jde shodit až po demontáži motoru.No asi máš jiné XJéčko. :roll:
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000

Re: Teče benzín

Příspěvekod wenka » 10.01.2013-20:32

Trochu nechápu tvůj dotaz. Podtlakem se stane,že občas se nasaje benzín až do filtrboxu. Nejsem žádný odborník,ale asi to bude v případě kdy jsou karburátory již plné benzínu . O které srandě při sundavání píšeš již nevím vůbec o co se jedná. Pokud je problém povolit dva šrouby,odpojit několik hadiček pak nevím. Motor jsem opravdu nedemontoval :D
wenka
 
Příspěvky: 15
Registrován: 09.07.2011-11:44
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: 600 S diversion
Rok výroby XJ: 2000

Re: Teče benzín

Příspěvekod jirka4137 » 10.01.2013-21:12

Psal jsi sundaná nádrž,filtrbox tak jsem myslel že šel dolů i filtrbox což mě dost udivilo.Mám xj r.v.86 a tam je sundání filtrboxu dost složité.Jak je to u nového XJ nevím proto dotaz.Otevřít víčko na aerboxu je samo něco jiného.Že se ve spodní části
může hromadit část benálu je normální.Většinou je to ale v oddělené části která není součástí pro filtr napsal jsi to ale jak kdyby tam měl benál být.
Tak přeji hodně km bez problémů.
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000

Re: Teče benzín

Příspěvekod wenka » 11.01.2013-05:08

Airbox jsem měl opravdu sundaný,ale mám novější stroj. Airbox je na hrdlech karburátorů jen nasazený a utažený objímkami.když se části pořádně namažou tak jsou sesadit docela dobře. :oops:
wenka
 
Příspěvky: 15
Registrován: 09.07.2011-11:44
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: 600 S diversion
Rok výroby XJ: 2000

Re: Teče benzín

Příspěvekod Michal » 13.01.2013-11:17

To: Jirka.
Záměna papírového těsnění za origo "O" kroužek by v tomto případě nebylo to pravé ořechové. U rovných ploch bych do toho asi šel bez začervenání ale tady je těsnění ve "žlábku" tak to ne, to by byla prasárna. Toho papíru mám po těch letech "oživování mrtvého" několik kilo v různých tloušťkách :wink:
Na zkoušku bez nutnosti montáže nádrže se osvědčila upravená "petka" s hadičkou zavěšená nad motkou.(původně větší trychtýř ale několikrát jsem ho neopatrou manipulací vyprázdnil než mohlo dojít ke zkoušce)
Demontáž airboxu u 900 Diversion je bezproblémová , u šestky fakt nevím ale pokud by na to šel někdo stylem motor ven, tak proč ne, akorát to bude zcela jistě pracněnjší :D :D :D
Pošta psala, že těsnění zítra dorazí, tak se na to v úterý vrhnu, bo tu teď mám rozhozený dětský kočárek, kde po sedmi měsících používání zůstali v kolech místo ložisek jen kuličky, fakt kvalita. Odhadem mohl najet tak max. 20 Km. Sděluji jen proto. protože pořizovací cena kočárku značně převyšovala cenu mé první Škoda 110 L :D :D :D
Fakt to bylo auto, neměl jsem ochočeného dinosaura, jak s oblibou tvrdí mé ratolesti :x
Michal
XJ štamgast
 
Příspěvky: 319
Images: 10
Registrován: 05.05.2011-10:59
Bydliště: Radenín
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XL
Rok výroby XJ: 2006

Re: Teče benzín

Příspěvekod jirka4137 » 14.01.2013-23:01

To Michal.Njn můj problém že neznám nové XJ .Měl jsem 4roky fzr600r, po faceliftu ho přejmenovali na thundercate tuším. Taky fz750 a další strojky od yamahy ale xj mám první.
21.11. jsem byl projet mašinu do Štemberka a klučina co tam poslal mánˇu pod svodidla a měl ji celou rozebranou povídal že ta plastová pytlovina do které se strká vzduchfiltr jde vybrat z rámu až po demontáži motoru.Já tomu vzhledem k jeho tvaru pevně věřím zatím jsem s tím jenom hýbal dopřédu a zase dozádu kvůli karbcům.
S tím kočárkem jsme na tom podobně a to budˇ rád jestli nemá nafukovací kola jako ten náš. Přemýšlím že postavím na zahradě pneuservis.Schválně jsme brali robustní model do terénu a pár koleček už jsme čenžli.
Jak tady sleduji tak XJ má s protékáním karbců problém napříč věkovým i model. spektrem.Možná je to právě v těch okroužcích sedel jehel.
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000

Re: Teče benzín

Příspěvekod kodl » 15.01.2013-10:16

trochu mimo mísu - ty ložiska v kočárku sem řešil taky, najeto cca 100km, kuličkový ložiska v plastovejch kolech na plast hřídelkách - a hádejte, co odešlo? ne plast, jak sem si myslel, a hned koupil nový kola, ale při pitvě zjištěny 4 ks 6202rs úplně na prach, plast netknutej... co v té číně dokážou, to bych nevěřil. Jo a potkal sem v šuplíku ten kohout na xj 900F (650 a pod...) pokud by někdo měl zájem, za pivní poplatek a poštovný je jeho.
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Re: Teče benzín

Příspěvekod jawarmaniak » 15.01.2013-11:29

Pokud by byl k mání, tak bych o kohout měl zájem :)
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Teče benzín

Příspěvekod Michal » 15.01.2013-17:58

Tak já jdu oslavovat, už to neteče!!! Stačila výměna těsnění pod komorama a pro sichr jsem troššššičku našponoval zavírání jehlového ventilu na všech čtyřech karbcích. Po bližším prozkoumání starých těsnění hodinářským okem (zvětšuje 10x) jsem zjistil mikropraskliny po celém obvodu a odborně to nazvu total zpuchřelost :-(
Je to záležitost na hoďku, jen se k tomu přemluvit :D
U kočáru stejná zkušenost, plast v cajku a zakryté ložisko ( teda plechem) 6002 na total, jen tři koule, zbytek klece a oba kroužky, to jsem ještě neviděl. Výměna obou ložisek za 10 minut, náklady 64 Kč. Oproti předpokládané opravě 500-600 servismanem ve spešl prodejně. Se jim tam dojdu nabídnout, že jim budu kočárky servisovat za půlku!
Jdu na pifko.
Michal
XJ štamgast
 
Příspěvky: 319
Images: 10
Registrován: 05.05.2011-10:59
Bydliště: Radenín
Kraj: Jihočeský
Typ XJ: XL
Rok výroby XJ: 2006

Re: Teče benzín

Příspěvekod jirka4137 » 15.01.2013-22:33

Tak já si taky písnu ještě mimo mísu.Kočárek jsme brali ve Zlíně za priorem tuším Takko nebo tak nějak a když se rozletělo první kolečko (na návštěvě u známích co zrovna staví takže menší cross) a chtěl jsem tam koupit druhé bez nároku na reklamaci poslali mě pro doklad že kočár byl koupený u nich.Pí si nás samo pamatovala ale musela prudit.Takže 10km domů pro papír a 8 týdnů čekačka na blbý kolečko.Kamoš ta samá zkušenost.V květnu se nám narodilo druhé ale už od nich nevezmu ani dudlík.
Jinak gratulace k úspěšné opravě.Já jsem dnes konečně nalupl guferko co je pod primárem tak doufám bude držet jak přibité.Šlo to jen přes 46 ořech.
Jinak pánové co máte 9kila s kardanem poradí mi někdo jak dostanu ven kardan z motoru ?Je to na konci nějak zajištěné?
Sundávám motor z BMW K1200rs přičemž hl. stojan s motorem mám na stolici a rám a vršek pověšený na kolejici ve stropu.
Nejde to ven i když se to hýbe a dostat se do motoru na tisícihran nejde :smt009 -málo místa.Možná má 9kilo podobné zajištění.
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000

Re: Teče benzín

Příspěvekod kodl » 15.01.2013-23:35

z piva jsem zpátky .. na 900f jsem jenom jezdil a měnil jenom gumy a olej, do takovejch akcí sem se nepouštěl. jo a u ložisek překlep, byly to tytéž 6002, celý kolo stálo 380kč, protože sem předpokládal rozklad plastu a neopravitelnost, mám teď dvě navíc, tak bych mohl zkusit třeba šestikolku ala tyrell F1 (pro ty co hodně pamatují) no piv bylo asi akorát, du spat....
kodl
XJ štamgast
 
Příspěvky: 361
Images: 7
Registrován: 22.10.2007-12:33
Bydliště: Boskovice

Re: Teče benzín

Příspěvekod jawarmaniak » 07.06.2013-12:45

Nazdar borci.
Tak mám taky problém s benzínem. V mém případě asi začal téct už při jízdě. Protože jsem měl přepnuto na rezervu a už jsem nedojel k benzínce. Asi 400m jsem teda dotlačil a nabral 5l. Byla to Shell, tak jsem si řekl, že pak naberu za levnějc plnou jinde. Než jsem zaplatil, tak u stojanu pod motorkou úplný jezero :x Od té doby mi benzín teče pokaždé, když přepnu z ON na RES. Plnou nádrž jsem raději z obavy, aby nevyteklo všechno nebral, takže nevím, jestli benzín teče i při ON (v nádrži není teď dost benzínu, abych to zjistil). Zaráží mě ale to, že benzín teče, i když nestartuju. Membrána i O-kroužky v palivovém ventilu jsou vyměněné a karburátory byly na repasu asi před 50km v servisu Yamaha. Nenapadá někoho, v čem by mohl být problém?
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Teče benzín

Příspěvekod jawarmaniak » 07.06.2013-15:02

Tak mi to nedalo a rozdělal jsem to. Když jsem sundal hadičku z pal. ventilu, tak to teklo, jako by byl přepnutý na PRI. Nádrž jsem vypustil a sundal. Kohout jsem rozebral, ale všechno se zdálo být OK. Tak jsem jen očistil sedlo O-kroužku membrány a sestavil jsem to zase dohromady. Napustil jsem nádrž a všechno OK. Tak jsem si řekl, že to možná bylo nějaké smítko. Nastartuju a celý scénář se opakuje - protékalo to, jak kráva. Naštvaně vezmu šroubovák a rukojetí pomlátím plovákovky karburátorů. A najednou je všechno v pořádku. Mohl by mi někdo vysvětlit, co té vráně přeletělo přes frňák, že nefungoval ani palivový ventil a asi i vysely plováky. Rozeberu to, složím to a najednou všechno v pořádku? :smt011 Začínám mít pocit, že i XJéčko má své dny :smt006
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Teče benzín

Příspěvekod mirekm » 07.06.2013-21:21

Xj-čkem to není :D . Prostě máš starou vránu, uzavírací jehly v karburátorech můžou být trochu vymačkaný a okorodovaný a prostě nechodějí jak mají. Je to dost choulostivé zařízení citlivé na hladký chod a čisté dosedací plochy. To samé kohout pod nádrží. Pokud tam není bezvadný povrch a bezvadné membrány, tak propouští. Taky je předpoklad, že máš čisto v nádrži, pokud tam je nějaký bordel - prach, rez nebo i chlupy z hadru, bude se ti to opakovat. Jednou se mi to taky stalo, že mi přes zimu najednou začal propouštět - neměl jsem teda louži, ale jen byl cítit benzín a pomohla mi opravná sada - výměna membrány a všech těsnění a důkladné vyčištění a od té doby mám pokoj. Ventilky v karburátorech se taky prodávají jako díl na repas.
http://www.ebay.de/itm/Benzinhahn-Rep-S ... 4166d0465e
http://www.ebay.de/itm/Vergaser-Rep-Sat ... 4164ff1a00
Koupíš to i tady např. u Yamahy.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Re: Teče benzín

Příspěvekod jawarmaniak » 08.06.2013-09:02

Vždyť píšu, že v kohoutu jsou nové membrány a O-kroužky a karby byly v Yamaze na repasu. Nádrž je bez koroze. Prostě nechápu :smt011
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Teče benzín

Příspěvekod mirekm » 08.06.2013-11:45

Někde chyba je, jinak by to neteklo. Membrány můžou být nové, ale je 100% OK dosedací plocha? Karburátory po repasi znovu rozebrat a zkontrolovat, mohla tam při montáži spadnout nějaká nečistota, šponka a pod. Už si nepamatuji, jak je tam plovák udělaný, ale viset by neměl, většinou je problém v těch ventilcích.
Dokud se mi líběj holky a motorky, tak žiju :-)
mirekm
XJ štamgast
 
Příspěvky: 463
Images: 17
Registrován: 22.07.2008-20:25
Bydliště: Mělník
Kraj: Středočeský
Typ XJ: yamaha 900 Diversion a xj 550
Rok výroby XJ: 1998

Re: Teče benzín

Příspěvekod jawarmaniak » 08.06.2013-12:23

Pal. ventil, resp. dosedací plocha, je jako nová. Vše hladké, neomačkané. Filtr v nádrži na ventilu je čistý, v nádrži nečistoty nejsou. OK, mrknu se na ty karburátory.
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Teče benzín

Příspěvekod jawarmaniak » 06.11.2013-16:43

Tak jen, abych celou záležitost dodatečně uzavřel...

Karburátory jsem rozebral a nestačil se divit. Karburátory, které měly být seřízené a po opravě a vyčištění tedy vypadaly děsivě. Ta bronzová? vedení uzavíracích jehel servisák vzal sikovkama a původně kulatá vedení měla oválný tvar. Jehly se tak zasekávaly. Za tohle by měl dostat klackem přes ruce. Copak tohle může udělat servisman originálního zastoupení Yamahy? Takže všem vřele doporučuji Yamahu Pemm Brno. Už jsem se spálil a na mašině si dělám všechno sám....
http://jawarmaniak.wz.cz/
Puch 200 (1937), ČZ 150C (1951), Zündapp Combimot KM48 (1954), J-ČZ 150/352 Půlbuben (1954), J-ČZ 250/353.01 Půlbuben (1955), J-ČZ 350/354.03 (1956), J-ČZ 125/355.00 (1956), J-ČZ 175/356.00 (1958), Manet S100/01 (1959), Manet S100/01/A (1959), Jawa 50/555 (1960), ČZ 175/450.01 Standard (1960), Čezeta 175/502.02/01 (1962), ČZ 175/477.01 Posilube (1969), Jawa 50/23A Mustang (1980), Yamaha XJ550 Seca (1981), Jawa 50/23 Mustang (1982), Velorex 560, PAV, návěsný vozík ČZ
jawarmaniak
 
Příspěvky: 51
Images: 0
Registrován: 14.10.2012-18:04
Kraj: Jihomoravský
Typ XJ: 550 Seca
Rok výroby XJ: 1981

Re: Teče benzín

Příspěvekod jirka4137 » 07.11.2013-22:59

Asi to tak bude všude. Můžu doporučit motoslužby R.Mika Napajedla (přezdívaný motořezník) nebo i Yamahu Kroměříž Vážany. Kdysi Přehnálek tedˇbůh ví kdo jestli ještě funguje. První takyservis namočí karburátory do láku a sami se vyčistí a seřídí.V Yamaze Vážany vám při výměně oleje občas nedotáhnou výpustný šroub a to i 2X po sobě když se oil vylije pod zadní kolo a dokloužete pro další. FZR600R mě kupec vrátil kvůli tomu že mu v Yamaze odborně diagnostikovali kompres v háji přitom nebyla dotažená svíčka. Za ta léta co jezdím vím asi o dvou lidech kterým bych moto svěřil.
jirka4137
XJ štamgast
 
Příspěvky: 321
Images: 0
Registrován: 17.05.2012-22:47
Bydliště: Otrokovice
Kraj: Zlínský
Typ XJ: FZS 600S
Rok výroby XJ: 2000


Zpět na Palivová soustava

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron