Z fazer konfery

Co kdo neustál?

Z fazer konfery

Příspěvekod TOMMZ » 02.09.2005-11:24

Ahoj konfero,
některým z vás se už asi doneslo, že jsem menším nedopatřením o svého červeného miláčka s kočičkou na plexi přišel. Jak se to stalo se vám pokusím přiblížit na následujících řádcích.
Minulý týden v pátek jsem se zdržel v práci a tak jsem vyrazil na moravu až po 6té hodině. A protože vidina pifka s bratránkem byla velmi silná, naložil jsem Danku a vyrazil směr dálnice D1. Na Bohdalci ještě dostal fejžík nabumbat papáním od Aralu a pak tradááá.
Dálnice byla jako vždy ucpaná, teda levý pruh byl ucpaný, prostřední byl poloprázdný a v pravém bylo prakticky volno, podjel jsem pár aut ale nakonec se přece jen zařadil se do levého s pocitem, že na prasení je provoz místama příliš hustý. Přede mnou jel stříbrný nissan za mnou černá oktávka. Na 5,5-6km dálnice před sjezdem na průhonice (jak je benzinka PaPoil) se začala tvořit skoro stojící kolona. Nissan začal brzdit já zapnul výstražné začal brzdit taky. Asi po 2-3 vteřinách se rozpištěly gumy a po necelé další vteřině sem ucítil hodně silný náraz zezadu do mašiny. Fazeřík se vzepjal na zadní, neuvěřitelně zrychlil. Letěli jsme i s motorkou asi 40metrů než naši cestu ukončil onen stříbrný nissan. (Jednalo se o pseudooffroad nissan x-trail 4x4). Naštěstí řidič nissanu dění za sebou sledoval a vymáčkl spojku a přestal brzdit. Stejně náraz nissana odhodil asi ještě 10metrů, my se prakticky zastavili na místě. Po nárazu jsem udělal nějakých pár kotrmelců, ještě jsem si říkal bacha na mašinu, tak jsem udělal kotrmelec do prostředního pruhu, v kotrmelci jsem zahlídl auto, takže kotrmelec zpátky, pak herda do zad(od motorky? od Danky? nevím) a zůstal jsem ležet, tak 2 vteřiny probíhal quick-power-self-test, pak sem se sebral, popošel k mašině a chcípnul již umírající motor, pak jsem si prohmatal nohy a ruce a běžel k Dance, ta se již taky zvedala. Z auta už běžel řidit té oktávky, chlap z nissanu už měl vytočených 112. Řidič oktávky očividně v šoku něco blekotal o tom že je lékař, ale na nic se nezmohl. Zbledl a skoro nemluvil, jeho žena se nám snažila pomoct, ale nebylo to třeba a tak se šla věnovat svým dvou dětem které brečeli na zadní sedačce oktávky. Já začal obcházet stroj, při tom jsem si zavolal yamaží asistenčku a odvoz v podobě mé sestry. Po 15minutách nás naložila záchranka a jelo se do nemocnice. Tam nás celé proskenovali a profotili a se slovy, že buď sme simulanti, nebo že jsme měli zprdele kliku nás pustili domů ;)))
Mým výletem do nemocnice jsem se nedostal k tomu abych chudáčka červeného miláčka vyfotil. Pan Marian z yamahy mě ale ještě večer volal, že je v práci a že se můžu jít na fejžíka podívat. Sice byla tma ale i tak to nebyl zrovna radostný pohled.
Od rány na čumáček je v háji celý předek. Plasty, světla, budíky, zrcátka, lešení, řídítka s ovladači, vidle ohnuté a nalomené, kolo napasové ve zmuchlaných svodech, rozmačkaný oil filter a chladič. Ze zadu to odnesla kyvka resp kryt na řetěz, značka, podsedlo, levá zadní stupačka je ulomená, ulomený je taky nosič a kufr. No a to jsou jen viditelné poškození. Včera byl fejžík převezen do yamahy v MB kde kluci jen tak z hecu spočítali cenu náhr. dílů a došli k neuvěřitelnému číslu 265000 a nějaké drobné...
Ještě pro představu jak dopadly ty auta. Oktávka rozbyté pravé světlo, utržený nárazník, rozmačkaný pravý blatník a promáčklá kapota a maska. Nissan byl na tom o poznání hůř, tomu se fejžík zakousl do názaníku tak hluboko, že promáčkl podlahu kufru až k rezervě, při tom přelomil příčně položený výfuk co je pod zadkem, zadní dveře byli v celé výši promáčklé tak 20cm a utržené s pantů. roztáhlé zadní sloupky a ještě mírně prohlá střecha. To že to nevydrželo zadní sklo snad nemusím ani psát ;)
Tož to je vše. Sice se nám nic enstalo ale nemusím psát jaké to bylo štěstí, a jet třaba v riflých a šustce dopadli by sme asi hodně škaredě.
A ještě by jsem měl na vás konferáky prosbu. Potřeboval bych pár POŠKOZENÝCH/ROZBITÝCH náhradních dílů, jako levé blinkry, zadní světlo (to by mělo stačit když bude popraskané), šikovně promáčklý výfuk, ale hlavně ráfky, pokud někdo máte křáplý ráfek, a mohli ho na pár týdnů postrádat byl bych vám děsně moc vděčný. Proč potřebuju poškozené díly je asi vcelku jasné, je to kvůli likvidaci škody, aby byl co nejmíň oceněn vrak motocyklu...
Díky moc,
Hezký den,

Staníč

P.S. Jezděte ofafrně!

---------------------------------------------------------------------
Fotogalerie z 3.SFK: http://album.xm.cz/index.php?cat=10036

....................................................................
odhlaseni na fazer-unsubscribe@xm.cz; dalsi prikazy: fazer-help@xm.cz
---------------------------------------------------------------------

http://www.krata.cz/
TOMMZ
Site Admin
 
Příspěvky: 2303
Images: 1515
Registrován: 02.06.2005-14:45
Bydliště: Praha 2
Kraj: Praha
Typ XJ: Thundercat
Rok výroby XJ: 2000

Zpět na Pády + kolizní situace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron